TABLICA OGŁOSZEŃ

SKLEP
KUP 2 PARY
WYSYŁKA GRATIS
(na terenie Polski - list ekonomiczny polecony )

wtorek, 16 grudnia 2014

GRUDNIOWO



No i jakimś cudem od wiosny zrobiła się zima ... ghmm
To był rok pełen zmian, bardzo zajęty rok, choć na tym Blogu  tego nie zauważycie.
Nie widać też, że cały rok w MADEbyMADA się działo :)  Choć nowości było sporo prawie nic z nich nie trafiło do cyberprzestrzeni. Powód jest prosty, czas nie guma i nie da się go rozciągnąć ..

Żeby być w miarę na bieżąco zapraszam do śledzenia INSTAGRAMU . W tym roku też spełniłam moje marzenie i nieśmiało zaczęłam pisać  relacje z mojego podróżowania http://madatravels-blog.tumblr.com Zapraszam, więc do odwiedzin . 
Nastąpiła również reaktywacja akcji "widok z okna"  :) Ciągle też nowe Fotografie zasilają PhotoByMADA.com.






ALE ALE to jest blog MADEbyMADA ! czyli biżutki i  inne rękodziełka. TAK, przechodzimy więc do spraw MADEbyMADA. 

W grudniu można mnie było spotkać w Poznaniu :) wraz z Ella Gajewska Millinery gościłyśmy na Festiwalu Sztuki i Przedmiotów Artystycznych. 






Moje świecidełka można było spotkać również na jarmarkach w Kromnowie i Jeleniej Górze. A to dzięki Ecotulom  :)  Szalonej gromadce kotów wraz z kozą hahah.  oo  takie to oto kocięta :



MADEbyMADA to również warsztaty ! 
W tym roku odbyło się sporo kreatywnych spotkań. Niosących ze sobą kupę niesamowitej energii, doświadczeń i przeżyć. 
Uwielbiam się z Wami warsztatować !!! 

Zresztą zdjęcia z ostatnich grudniowych - przedświatecznych warsztatów w MOKSiALu mówią same za siebie ! och było szaleństwo kreatywne - byłoooo. :)  { TU - zdjęcia ze wszystkich działań z MADEbyMADA. }



A jakie to były warsztaty ? 

- Kompletnie szalone !

- z recyklingowymi - eko akcentami :) 
- Błyszczące i Odjechanie Kreatywne !
- Pełne nowych wyzywań !

Panie Bałwanie porównajmy profile .. znakomity nos ! mój się do Pańskiego nie umywa ! hahhaha




Dziś na pocztę zaniosłam ostatni worek z przesyłkami, powinny zostać idealnie dostarczone przed świętami. 
Kolejny rok wybieraliście świecidełka MADEbyMADA, aby podarować je najbliższym, przyjaciółkom czy znajomym z pracy. Nie macie pojęcia ile to dla mnie znaczy. 
Oby te drobiazgi wykonane całym moim sercem przyniosły  uśmiech na twarzach obdarowanych. 


Tak więc, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam WSPANIAŁYCH ŚWIĄT ! 
I do zobaczenia w Nowym Roku. 






1 komentarz:

  1. Moje koty wszędobylskie, do każdego bloga wejdą. Dzięki Mada. Oby następny rok był również owocny.

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY MOŻE SKOMENTOWAĆ :) NIE MUSISZ BYĆ ZALOGOWAMY .
miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...