TABLICA OGŁOSZEŃ

SKLEP
KUP 2 PARY
WYSYŁKA GRATIS
(na terenie Polski - list ekonomiczny polecony )

niedziela, 6 kwietnia 2014

Wiosna

No nie da się ukryć, że wiosna już się rozpanoszyła na całego :)  Czas więc przebudzić troszkę bloga, 
choć zaspany po tej zimie, że hoho.



Jakiś czas temu spotkała mnie bardzo miła przygoda. Zgłosiła się do mnie lokalna telewizja z Bogatyni. Byli w trakcie pracy nad cyklem o artystach pogórza izerskiego. Tak powstał kilku minutowy fragment o mnie, mojej pracowni i kolczykach.
 Możecie dzięki ekipie która mnie odwiedziła zobaczyć gdzie powstają wszystkie świecidełka :) a także posłuchać jak o nich opowiadam. Tak więc pierwsze telewizyjne koty za płoty poszłyyyy :) 





A co nowego w świecidełkach ? Już wkrótce w sklepiku bajeczne komplety !

Biżuteria | Jewelry - MADEbyMADA
Make up - Multicolor Make Up
Model - Emilia Borek
Photo - © PhotoByMADA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY MOŻE SKOMENTOWAĆ :) NIE MUSISZ BYĆ ZALOGOWAMY .
miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...