TABLICA OGŁOSZEŃ

SKLEP
KUP 2 PARY
WYSYŁKA GRATIS
(na terenie Polski - list ekonomiczny polecony )

poniedziałek, 14 marca 2011

LUDOWO MI !

uuuffff!
Wiosna idzie ..
Nawet tu u nas w górach już ją delikatnie wyczuć można, choć od Szrenicy ciągnie jak z otwartej lodówki ;)
Z okazji nadchodzącej WIOSNY nawiązałam współpracę z Galerią :

www.LudowoMi.pl

Jakiś czas temu zaczęłam pracę nad kolekcją nawiązującą do sztuki ludowej 
(którą bardzo cenie i skrycie uwielbiam) 
i oto efekty :

MULTIKOLOR 


MULTIKOLOR - tak właśnie się zowie, ów najnowszy twór! 
Jest to wynik mojej fascynacji  ludowemu upodobaniu do koloru, mojej miłości do pasiaków i prostych form.
W kolekcji swoje miejsce znalazły oczywiście kolczyki :) , ale też broszki , pierścionki i inne ozdoby i dodatki.

ZAPRASZAM SERDECZNIE DO LUDOWO MI !!!

Jeśli chcesz zobaczyć dostępną kolekcję 
to musisz:
wejść do galerii - www.ludowomi.pl -> 'wybierz projektanta' -> z listy wybierasz 'MADEbyMADA'-> klikasz 'szukaj' i .... jesteś w moim profilu :)
-> KOLEKCJA MULTIKOLOR

Na początek bardzo korzystne ceny :) 
!!! ZAPRASZAM  !!!


Ciekawa jestem waszej opinii... 
Na dole pod postem każdy może umieścić komentarz (nie trzeba być zalogowanym)
Każdy może kliknąć też w REAKCJE- też pod postem   :)


3 komentarze:

  1. cześć Madzia! Ciekawy zestaw. Kolczyki i wisior bardzo mi się podobają. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy!
    Biżuteria bardzo energetyczna! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny :)
    chyba wreszcie uporałam się z linkami do galerii ufff

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY MOŻE SKOMENTOWAĆ :) NIE MUSISZ BYĆ ZALOGOWAMY .
miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...