TABLICA OGŁOSZEŃ

SKLEP
KUP 2 PARY
WYSYŁKA GRATIS
(na terenie Polski - list ekonomiczny polecony )

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Dziergańce

Nie wiem z czego wynika moja ostatnia fascynacja....
W każdym bądź razie pochłonęło mnie ostatnio całkowicie dzierganie  :) !!!
Tak tak ... 
Co do efektów .. cieszą mnie one ogromnie .. choć wiem, że troszkę im tu i ówdzie brakuje. 
Chciałam podzielić się na początek drobiazgami.
Co prawda wszyscy już myślą o wiośnie, ja jednak mieszkam w górskim miasteczku, więc wiosny jeszcze nawet nie wypatruję. 
Wtulam się więc w wełnianą chustę i tylko ciepłe dodatki mi w głowie.

Wszystko co dziś pokażę to prototypy. Zapewne wkrótce pojawi się coś podobnego w sklepiku. :)

Na początek słodkie maleństwo :






























Troszkę większy format przyjął formę broszki :


Broszka pojedzie do mojej babuni, wszakże jej święto już za parę dni



Od jakiegoś czasu przeżywam fascynacje kwiatkami, przeróżnymi. Co jakiś czas adoptuje jakąś roślinkę.
Hiacyncik na dzień dobry dostał ciepłe ubranko.


























:)

Na dziś to wszystko 
W następnym poście już nowe biżutki, obiecuję   ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY MOŻE SKOMENTOWAĆ :) NIE MUSISZ BYĆ ZALOGOWAMY .
miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...