TABLICA OGŁOSZEŃ

SKLEP
KUP 2 PARY
WYSYŁKA GRATIS
(na terenie Polski - list ekonomiczny polecony )

wtorek, 13 listopada 2012

FRANCUSKA KOLEKCJA



Witajcie w listopadzie :)
Mamy już za sobą pierwszy śnieg ....  potem trochę deszczu:)
dziś akurat świeci jesienne słoneczko.
Żeby zobaczyć więcej  zdjęć listopadowo - zimowo - jesiennych  Zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego
Photo Bloga,  Jest on pisany po polsku i po ang. :)



Nie wiem czy to jesień tak na mnie podziałała, ale postanowiłam stworzyć kolekcję delikatną i  .. nawet trochę romantyczną.
Możemy w niej natknąć się na motyw Wieży Eiffla, Ornamentalne wzory , a nawet takie o rustykalnym charakterze.
Królują kolory bardzo stonowane  :) głębokie atramentowe granaty, kolor pożółkłego papieru, delikatne szarości, mokka, itp.



A oto kilka przykładów z Francuskiej Kolekcji,
żeby zobaczyć ich więcej kliknij pod obrazkiem

KLIKNIJ TU, Żeby przejść do SKLEPIKU

Prawie codziennie dodawane są do sklepiku nowości, więc zapraszam do odwiedzania go i przy okazji chciałam przypomnieć, że cały czas obowiązuje promocja:

PRZY ZAKUPIE 2 PAR KOLCZYKÓW - WYSYŁKA GRATIS

a czy dołączyłaś już do MADEbyMADA na Facebooku?
jeśli jeszcze nie, to serdecznie zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY MOŻE SKOMENTOWAĆ :) NIE MUSISZ BYĆ ZALOGOWAMY .
miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...