TABLICA OGŁOSZEŃ

SKLEP
KUP 2 PARY
WYSYŁKA GRATIS
(na terenie Polski - list ekonomiczny polecony )

piątek, 30 grudnia 2011

EXPRESOWA PROMOCJA

Ponieważ wszędzie królują wyprzedaże ..

Ja od paru dni noszę się z zamiarem zrobienia PROMOCJI / WYPRZEDAŻY w moim SKLEPIKU
i dziś podjęłam decyzję !


OGŁASZAM !
EXPRESOWA PROMOCJA !
20% ZNIŻKI
Wysyłka Gratis już przy 2 zakupionych rzeczach !
 
do 31.12 do godziny 0.00 - czyli DO KOŃCA ROKU 2011
 
kwota do przelewu uwzględniająca promocje i potwierdzająca dostępność produktu
zostanie podana w mailu wysłanym po złożeniu zamówienia

KLIKNIJ W OBRAZEK :)

Ja wiem że w całej Polsce trudno uświadczyć Zimę ....
Ale ja zawsze utrzymywałam, że mieszkam w zakrzywieniu czasoprzestrzennym :P
Zdjęcia są marne bo komórkowe, ale śnieg sypie Non Stop, więc trudno o coś lepszego było dzisiaj 


Bajecznie prawda? 
Jutro planuję spacerando staroroczne, więc nie wykluczone, że jeszcze zimowego coś podrzucę :P

4 komentarze:

  1. Madziu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, żesz! NA ament Ci bloga zasypało! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no troszku ... nooo ... ale już mam łopatę w łapie .. i bedę się odkopywać i mocne postanowienie posta .. Tygodniowo ?! hę !? dam radę ? zobaczymy

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY MOŻE SKOMENTOWAĆ :) NIE MUSISZ BYĆ ZALOGOWAMY .
miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...