TABLICA OGŁOSZEŃ

SKLEP
KUP 2 PARY
WYSYŁKA GRATIS
(na terenie Polski - list ekonomiczny polecony )

czwartek, 19 maja 2011

Majówka

Witam Majowo :)
Co prawda to już druga połowa  Maja ale co tam :P
Ja za bardzo nie wiem co o tym Maju mysleć, bo tu raz śnieg.. raz upał hahha
Na szczęście tu w mojej dolince między Izerami a Karkonoszami prawie zawsze jest bajecznnie.
Staram się troszkę wyjść na świat z moimi biżutkami i oczywiście zajmuje to masę czasu. 
Uwielbiam pisać tego bloga i troszkę czuję się winna, że go zaniedbuję, ale bardzo się staram, żeby blog pisany po angielsku www.craftsbymada.blogspot.com  był równie ciekawy jak ten :)
A na początku to mrówcza praca :P Bardzo serdecznie zachęcam do zaglądania tam również. Po prawej stronie na bocznym pasku jest  informacja - wystarczy kliknąć i jesteście na blogu HANDMADE DESIGNS, a tam  masa ciekawych rzeczy z całego rękodzielniczego świata :)

ALE ale ..  
Na naszym podwóreczku też dzieją się fajowe rzeczy:
już jakiś czas temu trafiła mi się jak ślepej kurze ziarno  WSPANIALA BROSZA!!! 
jak na nią patrzę to się rozmarzam nad letnim chill oucikiem najlepiej gdzieś na karaibach :P


Autorką tego luzaka  jest Ayla znana ze swoich cudnych matrioszek.
 Ayla niestety nie ma jeszcze bloga, ale dochrapała się 
Facebookowej stronki kliknij niżej i zobacz :


A co ja porabiam ? rękodzielniczo......?
hmmm no dopadło mnie .... dopadła mnie ta wszędzie widoczna sutaszomania AAAAA. No i masz babo placek Mada dołączyła do całej chmary wariatek (mam nadzieję, że nikt się nie obrazi) owładniętych  satynowymi tasiemkami ;p




Zachecam do zapisania się na newsletter po lewej stronie ------------->
NEWSLETTER info wprost na maila 
jeśli załączysz swój adres e-mail wtedy każdy nowy post automatycznie wyśle się na twoją skrzyneczkę :)
 

3 komentarze:

  1. Wariatką to się ubawiłam. Ale fakt cała Polska sutaszuje. Upodobałam sobie tego bloga , choć na drugi tez zaglądam:0 przypuszczam, ze wiele z nas jest bardziej obecnych na f:) Pozdrawiam RenaTuśka!
    Ps. Męczarniom nie będzie końca:)- będę cię prosić dalej o pomoc. Wiedzcie, ze to kochana dusza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przeczytalam o tej chmarze wiaraitek owladnietych satynowymi tasiemkami malo nie oplulam monitora :) I tak sobie pomyslalam o moich papierkach, to dopiero trzeba byc wariatem, zeby to krecic ciac i przyklejac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahaha
    no Ty to już w ogóle dla mnie jestes nie do pokononia !
    ja to nie mogę pojąć jak ty te papierki skręcasz i wywyjasz i takie cuda z tego wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY MOŻE SKOMENTOWAĆ :) NIE MUSISZ BYĆ ZALOGOWAMY .
miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...