TABLICA OGŁOSZEŃ

SKLEP
KUP 2 PARY
WYSYŁKA GRATIS
(na terenie Polski - list ekonomiczny polecony )

czwartek, 25 listopada 2010

..od czegoś trzeba zacząć..

Witam serdecznie  na nowej stronce :)

TUTAJ  PRZEDE WSZYSTKIM BĘDZIE MOŻNA POOGLĄDAĆ NOWOŚCI I DOWIEDZIEĆ SIĘ GDZIE AKTUALNIE MOŻNA MNIE SPOTKAĆ.

Będzie tu można zobaczyć rzeczy  robione na zamówienie i  te już sprzedane, eksperymenty oraz fotki z różnych moich aktywności.
Po prawej stronie znajduje się również  bezpośredni link do sklepiku, który mam nadzieje wreszcie uda mi się rozruszać.
Pod każdym postem istnieje możliwość dodania komentarza, do  czego serdecznie zachęcam !!!

Jeśli chcą Państwo dostawać wiadomości o nowościach i np. powiadomienia o mojej obecności na większych imprezach :
NAPISZ mi e-maila na adres 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY MOŻE SKOMENTOWAĆ :) NIE MUSISZ BYĆ ZALOGOWAMY .
miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...